петак, 16. децембар 2011.

Najbitnije stvari za uspeh Online Businessa

U prošlom postu smo govorili o tome da je i kod Internet posla, kao i kod svakog drugog, i prije, i u toku samog posla, potrebno ozbiljno pristupiti samom poslu, kao i da je neophodno posebno obratiti pažnju na neke radnje kako bi uspjeli u njemu.

U ovom postu ćemo navesti koje su to stvari koje su najbitnije u Internet poslovanju. Pa da krenemo :

1. Odabir vrste poslovanja i istraživanje tržišta
- Da bi se uopće i krenulo u neki posao, mora se prije svega odabrati čime se želimo baviti. Znam da ova konstatacija na prvi pogled izgleda malo "uvrnuto kolumbovski", ali nije dovoljno samo odlučiti da se želi krenuti u Internet biznis, da se žele praviti i uređivati web stranice, ili se baviti Online Marketingom, ako se u samom startu ne odlučimo za užu specijalnost. Ono što bi na početku trebalo biti primarno jeste da se odlučimo za ono o čemu već posjedujemo neko znanje. Meni bi vrlo teško bilo pisati o kemiji, fizici ili o američkoj MLB ligi, jer su to stvari o kojima zaista jako malo znam. S druge srane, danima bih mogao pisati o nogometu, jer ga pratim valjda otkad sam prohodao.
Dakle, ako se odlučite za informativni tip web stranice, pišite o onome u čemu ste dobri; ako želite nešto prodavati na netu, a nekad ste radili ili bili vlasnik video kluba, onda otvorite online trgovinu za prodaju DVD filova i sl..

1. Edukacija 
- Kao srž svega, edukacija mora biti na prvom mjestu tokom cijelog poslovnog procesa, pa čak i onda kada već uspijete izgraditi dobar posao. Uvijek, ali baš uvijek, nađite vremena da poradite na sebi, naučite nove tehnike, i budete u toku sa novostima u svijetu Online Marketinga.
Budite spremni da u tu svoju edukaciju i uložite nešto novčanih sredstava, jer je investicija u edukaciju vjerovatno jedina koja će vam se sigurno isplatiti.

2. Marketing i oglašavanje
- Dobar marketing je ključ svakog posla, a kod Online poslovanja je možda još i izraženiji nego kod nekog drugog biznisa. Konkurencija je ogromna, i dobar marketing je neophodan da bi iskočili iz mase, i učinili vaš brand prepoznatljivim. Zato je i edukacija u Online Marketingu izuzetno bitna, jer je mnogo učinkovitije, a naravno i jeftinije, da sami kreirate svoje marketinške kampanje, nego da za to koristite usluge nimalo jeftinih marketinških kompanija.

3. Upornost
- Ne odustajte nakon prvog neuspjeha ili neispunjenja vaših očekivanja. Svaki uspjeh je prekriven brojnim usponima i padovima, i eventualni slabiji rezultati u određenim trenucima, vas nikako ne smiju obeshrabriti. Nemoguće je postati igrač Manchestera, ako prije toga niste krvarili na treninzima, i kupili znanje od trenera, suigrača i protivnika. Ista stvar je i na Internetu - znanje dolazi sa iskustvom, a iskustvo dolazi samo sa radom, edukacijom i praksom.

4. Liderstvo
- Vjerovatno je nepotrebno objašnjavati šta u svakom poslu znači biti lider, biti prvi, biti poseban. Čak i ako ste početnik u svom poslu, nakon samog izbora istog, trebate težiti tome da postanete lider u svojoj industriji, i da odskočite od svoje konkurencije kvalitetom vašeg proizvoda, usluge, marketinga, odnosa sa javnošću.... A tu se opet vraćamo na prethodno navedene - edukaciju, upornost, marketing

5. Blogging
- Donedavno, poprilično zanemareni, a ujedno i vrlo učinkoviti dio samog Internet biznisa. Blogging je ne samo dobar način da povećate posjećenost vaših stranica, već i izvrstan način da brandirate sebe, vaš proizvod ili uslugu, te da dođete do prisnijeg kontakta sa potencijalnim korisnicima vaših usluga, te tako sebi olakšate dolazak na poziciju lidera u vašoj industriji.

6. Praksa i trening
- Teško je znati kakvog je okusa jabuka, ako je nikad nismo probali. Tako je i teško znati da li neki oblik poslovanja može donijeti ciljani uspjeh ako ga ne isprobate. Ne ustručavajte se isprobavati nove stvari, bilo to u marketingu vašeg proizvoda ili usluge, bilo to u uvođenju inovacija na vašoj web stranici. Budite spremni i na proračunati rizik, jer se i iz grešaka uči, ali nikad nemojte dopustiti sebi da vas strah od rizika ili lijenost odvoji od toga da isprobate nešto što bi moglo biti "ono nešto " što će vas lansirati na vrh. Ako ste početnici, kradite znanje od onih učenijih, čitajte između redova što oni govore. A ako ste već malo uznapredovali, oslonite se ponekad i na svoj feeling. U svakom slučaju budite kreativni.

7. Vođenje statistike
- Neophodno je stalno obraćati pažnju na vođenje statistike vašeg poslovanja u određenom vremenskom periodu, i za određene poslovne metode koje provodite u svom poslovanju. Na taj način ćete najlakše skontati koje metode su za vas uspješne, a koje nisu.

Нема коментара:

Постави коментар