петак, 16. децембар 2011.

Kako krenuti sa Online poslom

Već smo govorili o tome kako se Internet posao ni u kom slučaju ne smije promatrati kao nešto u čemu uspjeh dolazi preko noći, bez ikakvog ozbiljnog rada, truda i edukacije.

Znam da ste mnogo puta vidjeli reklame u kojima vam se upravo to obećava. Sećam se prvih dana kada sam se naložio na zarađivanje novca na internetu - tada sam na googlanje tog pojma uglavnom dobijao rezultate tipa : "zaradite surfajući", " zaradite čitajući mailove"... Moram priznati da je to dobro zvučalo, ono kontaš "pa ovo je super, surfam stranice koje ja volim, i automatski zarađujem novce" ili " šta fali kliknuti na koji mail, i zaraditi. jest da je čitanje maila samo par centi, ali nakupit će se s vremenom". Ne trebam vam govoriti da mi nije trebalo puno da shvatim da je to čisto gubljenje vremena, i da sam nakon nekog vremena odustao. Pretpostavljam da je to i cilj onih koji pokreću takve poslove, jer vam stave minimum od nekih 50-ak dolara za isplatu, a to ne možete sakupiti do Sudnjeg dana, pa njima nakon vašeg odustajanja, fino ostane sav novac koji su dobili od kompanija za oglašavanje.

Dakle, to nije išlo... Čak sam se i razočarao, i neko vrijeme potpuno prestao ramišljati o mogućnosti da net iskoristim za zarađivanjem.

Ipak nakon nekog vremena me opet pukla želja za "lakom lovom", pa sam počeo malo ozbiljnije istraživati materiju, da bi na kraju skontao da se, kao i u svakom biznisu, i na Internetu mora razmišljati o ozbiljnijim stvarima.

Šta mislim sa ovim "ozbiljnijim stvarima" ?

Pa mislim da kao što je i sigurno, da se ne može daleko dogurati, ako se uzme paket šibica i prodaje na kakvom raskršću, tako se ni ovim gore spomenutim stvarima ne može očekivati neki ozbiljniji prihod.

U "real lifeu" se za svaki ozbiljni posao treba dobro pripremiti - ispitati tržište, otvoriti firmu, opremiti je, zaposliti radnike, nabaviti robu ili pripremiti usluge koje ćemo nuditi, izabrati dobru lokaciju...

Internet Business se ne razlikuje ništa od ovog "real life" posla. I ovdje su potrebni svi ti koraci ( dobro, uglavnom nema potrebe za zaposlenicima, bar ne u smislu kakav je u slučaju otvaranja ćevabdžinice ) da bi se od samog starta krenulo ozbiljno, i kako bi se postavili temelji kasnijeg uspješnog poslovanja.

Нема коментара:

Постави коментар